fogrend

Fogszabályzót szeretnék, ezért alaposan utánanéztem és -kérdeztem a lehetőségeknek. Nem vagyok fogorvos, laikusként mutatok be egy "fogszabályzó piaci" körképet és írom le a felkészülésem történetét. ......................... 2009 nyara óta megvan a saját fogszabályzóm, továbbra is gyűjtöm az infókat, érdekességeket.

Friss topikok

  • 4cs4d: @J-Lo: Szia Jó régi a poszt, de végül melyik orvoshoz mentél ? Illetve azóta is jól állnak a f... (2023.12.08. 01:30) Fogorvos választó
  • szaba92: Szia! Végül te melyik megoldást választottad? Feltudnád velem vennie a kapcsolatot kérlek? (2012.08.17. 18:30) Piaci körkép - összefoglaló
  • szaguldo kacaj: Szia. Gratulálok a szép eredményhez és a kitartáshoz! :) (2011.08.16. 20:05) Eredmény 2 év után
  • amarylis: Luella, szívből örülök a sikerednek! Az én esetem már kevésbé az. Nekem is felcsillant a szemem am... (2010.08.03. 19:20) "Gyors Fogszabályzás" - 6-12 hét alatt?

Személyes bevezető

2008.11.03. 22:34 | J-Lo | 4 komment

Huszonéves vagyok, és a gyerekkori éjszakai fogszabályzós rémálom-emlékek után arra vetemedek, hogy szabályoztassam a fogaimat. Mélyharapásom van, a felső fogsor jóval előrébb áll, de nem annyira feltűnő és többnyire nem zavar. Viszont az általános fogorvos rám ijesztett, hogy lehet még rosszabb és egészségügyi gondjaim is lehetnek a későbbiekben.


A munkahelyem miatt 3-szor meg kell gondolnom, hogy vállalom-e a 1,5-2 évig tartó "fura" kinézetet - gyakran találkozom emberekkel, akik felé jó első benyomást kell tennem. De úgy látom mostmár, hogy ez nem lehet a döntő tényező.

Az első fogszabályzó szakorvosnak majdnem rögtön beadtam volna a derekam, de egy kedves barátom tanácsára elkezdtem körülnézni a "piacon" és az Interneten, és nem hiába. Ezeket az infókat és benyomásokat szeretném megosztani Veletek.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabalyzas.blog.hu/api/trackback/id/tr56748404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kommentelő 2008.11.27. 13:16:48

teszt komment

discussao 2009.03.18. 10:17:23

Elolvastam a blogodat. Nagyon jó. Hasonló cipőben jártam, amikor belevágtam szeptemberben. Egyáltalán nem bántam meg és remélem augusztusban le is veszik a damont. :)

J-Lo 2009.03.18. 10:37:46

Köszi a biztatást. :-) Sajnos nekem 2 évet jósol az orvos, így kicsit irigyellek, hogy Neked ilyen "hamar" kész is lesz. Nyilván attól függ, kinek mekkora változtatásra van szüksége.

discussao 2009.03.18. 18:44:50

@J-Lo: Bízom benne, hogy hamar :) Attól is függ, hogy mennyire kusza és jó-e a harapás. :(
süti beállítások módosítása