fogrend

Fogszabályzót szeretnék, ezért alaposan utánanéztem és -kérdeztem a lehetőségeknek. Nem vagyok fogorvos, laikusként mutatok be egy "fogszabályzó piaci" körképet és írom le a felkészülésem történetét. ......................... 2009 nyara óta megvan a saját fogszabályzóm, továbbra is gyűjtöm az infókat, érdekességeket.

Friss topikok

  • 4cs4d: @J-Lo: Szia Jó régi a poszt, de végül melyik orvoshoz mentél ? Illetve azóta is jól állnak a f... (2023.12.08. 01:30) Fogorvos választó
  • szaba92: Szia! Végül te melyik megoldást választottad? Feltudnád velem vennie a kapcsolatot kérlek? (2012.08.17. 18:30) Piaci körkép - összefoglaló
  • szaguldo kacaj: Szia. Gratulálok a szép eredményhez és a kitartáshoz! :) (2011.08.16. 20:05) Eredmény 2 év után
  • amarylis: Luella, szívből örülök a sikerednek! Az én esetem már kevésbé az. Nekem is felcsillant a szemem am... (2010.08.03. 19:20) "Gyors Fogszabályzás" - 6-12 hét alatt?

Sztárok fogszabályzóval 2.

2009.11.27. 14:59 | J-Lo | Szólj hozzá!

Vajda Attila olimpiai aranyérmes kenuversenyző 2008-ban kapott fogszabályzót. (Alig látszik, mert a drót is fehér.)


Forrás: cikk a fogszabályzásról a Délmagyar-ban

A bejegyzés trackback címe:

https://fogszabalyzas.blog.hu/api/trackback/id/tr931556511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: sztárok fogszabályozás fogszabályzó
süti beállítások módosítása